عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

عشق را خط نزن

گناه تو همین بود نداشتن صداقت اما گناه من بود نکردن خیانت !

نمیدونی....



 یه زخم کهنه روی بالم

 یه آسمون که چشم به رام نیست

 به غیر واژه ی غریبی

 چیزی توی ترانه هام نیست

 حتی یه آینه پیش روم نیست

 که اسممو یادم بیاره

 تنها ترین مسافر شب

 تو خلوتم پا نمی ذاره

 ازم نخواه با تو بمونم

 تو هیچی از من نمی دونی

 اگه بگم راز دلم رو

 تو هم کنارم نمی مونی

 تو هم کنارم نمی مونی

 دل من از نژاد عشقه

 از تو از ترانه لبریز

 یه دنیا غم توی صدامه

 مثل سکوت تلخ پائیز

 من یه پرنده ی غریبم

 من از نژاد آسمونم

 میون اینهمه ستاره

 من یه شهابه بی نشونم

 ازم نخواه با تو بمونم

 تو هیچی از من نمی دونی


نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 18:24

اورک سوزون دیدیم یارا.....یار آغلادی من آغلادیم

یغیشدی گونشولار بتون.....جان آغلادی من آغلادیم

*****************

ارک سوزون دیدیم تارا.....سیمنر اولدو پارا پارا

یاواش یاواش سیزیادادیم.....تار آغلادی من آغلادیم

****************

دیدیم چی حق منیمچیدی....باشیمی چکدیلر دارا

طنف چسنده بوینومی ....دار آغلادی من آغلادیم

سهند سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 19:56 http://sehendim.blogfa.com

سلام
گوزل وبلاگیز وار سیزی تبریک ائلیرم
زحمت اولماسا بیزه ده باش وورون
ساغ اولون
www.sehendim.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد